Странице

уторак, 4. јун 2013.

Sajtovi proizvodjača pvc stolarije


Sajtovi za pvc stolariju


Jedno od najbrže rastućih tržišta na Internetu u našoj maloj Srbiji su upravo sajtovi proizvodjača pvc stolarije. O potrebi postojanja sopstvenog sajta napisano je mnogo, to odavno nije luksuz niti pomodarstvo već jedna od poluga na kojoj se bazira razvoj firme.
Osnovni razlog je što sve veći broj potencijalnih korisnika ovih usluga upravo pronalazi firme za proizvodnju pvc stolarije putem Interneta, tj. pretraživača i to pre svege Google. Samim tim skoro da bukvalno važi premisa ako vas nema na Google kao i da ne postojite.
Većina ozbiljnijih firmi iz ove branše je prepoznala ovaj trend, moć i snagu Interneta za uspešnost sopstvenog posla i već neko vreme ima svoje sajtove.
Medjutim, tu priča nikako ne može i ne sme da se završi. Imati sajt više i odavno nije dovoljno. Potrebno je imati sajt koji će na jednostavan način doći do vaših klijenata. Prirodno je putem pretrage, malo manje prirodno je plaćanjem na milion mesta da privučete potencijalne korisnike da se upoznaju sa vama i putem sajta.

Ko ima veću kesu on može dosta toga da postigne plaćanjem. Ko ima manje on pametnije ulaže u sopstveni sajtu, kroz njegovu optimizaciju i poboljšanje pozicija na pretraživačima.
Ali bez obzira kako ste privukli potencijalngo kupca za svoje proizvode postavlja se pitanje da li je taj vaš kupac zadovoljan onim što vidi na vašem sajtu? Da li može da pronadje pravu informaciju na vašem sajtu? Da li je sajt dovoljno ubedljiv svojim kvalitetom, svojim tekstovima, svojom funkcionalnošću da vas klijent kontaktira. Jer kontakt sa sajta je ujedno i velika šansa da je to baš pravi kupac koga ste privukli prezentacijom. Dakle, sajt je vaše ogledalo i on mora da se doteruje, uskladjuje i prilgodjava dvema kategorijama. Posetiocima, budućim klijentima i Google koji očekuje da sajt bude napravljen po nekim standradima ali i da se razvija opet u skladu sa nekim standardima.



Analizirajući sajtove iz oblasti pvc stolarije nismo baš uočili preterano prilagodjavanje sajtova zahtevima tržišta. Oni koj su prepoznali moć sopstvene Internet promocije razvijaju sajtove sa obiljem korisnih informacija i vidi se da ulažu u sajt, njegovo pozicioniranje, osvežvanje novim sadržajima, poboljšavaju interaktivnost sajta. Oni drugi ili plaćaju Google da se pojave u vrhu ili sa desne strane ili u dnu u rezultatitima organske pretrage ili ih naprosto ovaj potencijal baš previše ne impresionira pa ne ulažu dovoljno u njegov razvoj. Kod nas se to kaže srpski moderni biznismeni. Još uvek rodjačke, partijske i neke druge veze imaju primat u njihovom profitu ali postavlja se realno pitanje dokle? Ili do kada? Mora i tržište jednom malo jače da zavlada a onda će mnogi od njih biti na početku sreće, izgubljeni u vremenu u prostoru, jer Google ne vara kao lokalni i oni drugi moćnici.

Do tada njihovi sajtovi su isti kao i prvog dana na netu sa tendencijom da mnoge opcije ne funkcionišu kao u početku jer moda na Internetu se strašno brzo menja u smislu zahteva pretraživača.

Konkurencija radja kvalitet


Kao što smo rekli na početku ipak jedan značajan broj vlasnika frimi iz ove oblasti prepoznaje moć i potrebu prilagodjivanja svog biznisa zahtevima najveće virtuelne mreže. Samim tim pojalvjuje se konkurencija ponudjača pvc stolarije na Internetu putem njivoh web prezentacija. Kako se snaći sada već u maloj šumi ponuda firmi, kako izabrati pravu firmu, kako pametno investirati sopstveni novac u nabavku pvc stolarije, nabavku pvc prozora, pvc profila koji imaju najbolji odnos cena kvalitet?

Naravno, svako ima neku svoju strategiju, taktiku, emociju i čuveni srpski osećaj za biznis. Logično je tražiti i ukazivati poverenje firmama sa iskustvom, firmama koje su se na vreme prilagodile i Internetu i zahtevima potrošača.

Najprirodnije je pogledati one firme koje su visoko kotirane u rezultatima organske pretrage na Google jer one su korak ispred konkurencije (verovatno rade i SEO - Search Engine Optimization). Izmedju njih treba da se opredelite za onu koja je vama najprhivatljivija, kako po cenama, kako po kvalitetu ponude, kako po onom vašem čuvenom sprskom osećaju.
Prepoznaćete one koji su bolji jer čim više ulažu u sosptveni imidž, ujedno teraju i konkurenciju da bude na najmanje tolikom nivou. Zdrava konkurencija na Internetu radja kvalitet koji je sve lakše prepoznati.

Izbor firme za pvc stolariju


Testirajte ih, pošaljite im kontakt formulare, pitajte ih nešto, vidite koliko su ekspeditivni, koliko su okrenuti vama, vašim zahtevima i vašim prohtevima.
Mi smo ih testirali i jednostavno smo napravili i malu analizu tih firmi za proizvodnju pvc stolarije.
Nadamo se da smo ovim tekstom pomogli kako korisnicima tako i proizvodjačima vezanim za pvc stolariju da svako sa svoje strane utiče na povećanje kvaliteta ponude a samim tim i kvaliteta našeg življenja.

Нема коментара:

Постави коментар