Za većinu vlasnika kupovina PVC stolarije je krupan finansijski
zalogaj, uloženi novac vraća se tek za nekoliko godina, tako da je potrebno
nabaviti kvalitetne prozore i vrata, sa rokom trajanja od nekoliko decenija,
koje neće tražiti skupo održavanje, koja je energetski efikasna, a to treba da donese veliku uštedu u računima za struju i grejanje.
Gde kupiti kvalitetnu PVC stolariju?
Stolarija se ne menja često, a potrebno je da vrši
funkciju efikasno čak i kada prođe period garancije. I tu nastaje prvi problem. Koju stolariju kupiti i koji
je pravi proizvođač? Na tržištu postoje mnoge firme i firmice, trgovina i
proizvodnja PVC stolarije je veoma atraktivna i na ponudi je široka paleta
različitog kvaliteta i cena, od najeftinijih do preterano skupljih.
Naravno da je preporuka da pare ne treba da se štede kada je nabavka ovakvog tipa u pitanju. Tu važi ona engleska “nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino”, ali i ona naša: “ako ne platiš na mostu, platićeš na ćupriji”.
Ali kako znati da li za svoj novac dobijamo pravi kvalitet? Trgovci su veoma dovitljiva sorta, oni lako dignu cenu nekom proizvodu i posle tvrde da je to vrhunski kvalitet. Ali da li je tako?
I na ovom mestu dolazi značenje Brenda.
Šta je Brend - definicija
Brendovi (ili marke proizvoda) postoje svuda, od farmerki i cigareta do
lokomotiva i aviona. Naravno da postoje i u industriji PVC stolarije. Ima puno definicija šta je to brend, ali mi ćemo se
poslužiti svemoćnom Wikipedijom:
"Brend je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda ili usluge, koje često podrazumeva kvalitet, koja mora da stvara snažni i trajni identitet, i razvijati kod potrošača osećaje poverenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti."
Možemo da se poslužimo još jednom definicijom:
"Brend je dodata, neopipljiva vrednost koju neki proizvod ili usluga može da poseduje. Brend nastaje kada proizvodu ili usluzi pripišete osobine žive osobe. Pravu vrednost brenda dobijamo kada njegovoj realnoj (materijalnoj) vrednosti dodamo vrednost koju mu daju sve one emocije, asocijacije, iskustva i informacije zbog kojih je neko spreman da odvoji određenu svotu novca kako bi došao u njegov posed."
Kakvo je značenje brendova u PVC stolariji?
Okov Winhaus |
Brendovi su veoma važni zato što pomažu da se razlikuju
vrhunske, dobre i loše firme. Već smo rekli da na našem tržištu ima na stotinu kompanija koje se bave ovom delatnošću. Treba znati da one posluju na sledeće načine:
- trgovina stolarijom - nabavljaju prozore i vrata direktno kod proizvođača i ugrađuju se u cenu. Zato je na primer ponekada kupiti jeftinije u Nemačkoj ili Austriji nego kod nas
- nabavljaju delove prozora (ramovi, okov, roletne, stakla) i sklapaju ih u svojim pogonima
Kupcu obično nje bitno kako je proizvod stigao do njega, njemu je najvažnije da roba koja kupuje bude kvalitetna, zato je tu ime brenda u koga on veruje. Zvučna i dobro poznata imena brendova ljudi
prepoznaju širom planete.
Značaj brendova:
- Brendovi donose kredibilitet firmi
- Razvijaju emocije kod kupaca
- Motiviraju potencijne kupce d akupe proizvod
- Gradi prepoznatljivost i sledbenike koji će sami širiti mrežu fanova
- Brendovi donose veću cenu
Završna reč
Ovo su sasvim dovoljni razlozi da pri kupovini ne lutate,
tražite samo dobro poznate marke, tražite brend. To je samo po sebi garancija
da će vaša PVC stolarija biti vrhunska i vredna para koje ste teškom mukom
izdvojili.
Na kraju da pomenemo samo neke brendove
Za PVC profile: INOUTIC, REHAU, GEALAN, Schuco, SALAMANDER,
VEKA, KBE, TROCAL
Za okove: SIEGENIA AUBI, MACO, VABIS, WINKHAUS, ROTO
Zato što se nekako uvek ispostavi da je brendirana roba kvalitetnija, možda malkice skuplja ali kvalitetnija. Tako isto važi i za PVC stolariju. Bolje i malo više da se plati, ali da znate sta plaćate.
ОдговориИзбришиne volim brendove, psoebno kada se radi o odeci i obuci ali ako se radi o gradjevinskim amterijalima i stolariji smatram da je brendiranje veoma vazno.
ОдговориИзбриши